נעצרו 3 צעירים מאזור נצרת שהביעו תמיכה בחמאס

בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצרו 3 צעירים מאזור נצרת שהביעו תמיכה בחמאס

שב"כ ושוטרי המחוז הצפוני עצרו שלושה צעירים מאזור העיר נצרת על רקע תמיכתם בחמאס. הבוקר יוגשו כתבי אישום כנגד בגיר ושני קטינים

צילום: דוברות המשטרה
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל-ימ״ר צפון, נעצרו לחקירה בשבועות האחרונים צעיר, תושב ריינה/נצרת יחד עם שני קטינים נוספים מהצפון, על רקע תמיכתם בארגון חמאס וכוונתם לממש פעילות טרור מקומית בהשראת הארגון.

בין העצורים, מובין אחמד יונס, בן 19, אשר בחקירתו התקבל מידע אודות הזדהותו עם ארגון החמאס. כמו כן נמצא כי מובין וצעירים נוספים צרכו תכני חמאס, פקדו את מסגד אלאקצא במהלך חודש הרמדאן האחרון (2023) והשתתפו בעצרות חמאס תוך עטיית דגלים ושירת שירי הלל לארגון. בנוסף, התברר במסגרת החקירה כי מובין צולם בסרטונים מאלאקצא בעודו מביע הזדהות עם ארגון החמאס.

video
play-sharp-fill
ממצאי החקירה לימדו עוד, כי השלושה ייצרו בקבוקי תבערה, אותם תכננו להשליך על כוחות הביטחון במסגרת הפרות הסדר שארעו בכפרם, על רקע המצב הביטחוני.

במקרה נוסף, אחד מהחשודים הצטלם על גג בית בכפרו כאשר הוא מחזיק נשק ועטוף בדגלי חמאס.

החקירה העלתה תמונה מדאיגה ולפיה נערים צעירים, ערבים ישראלים, סופגים תכנים המגלים הזדהות עם ארגוני טרור ובשל כך מקדמים פעילות ביטחונית חמורה, בעיקר לאור הקלות בנגישות לאמל״ח גם בגילים צעירים.

video
play-sharp-fill

במשטרה ובשב"כ מציינים כי ארגון הטרור חמאס ממשיך לפעול להפצת האידיאולוגיה שלו בקרב אזרחי מדינת ישראל ותושביה ובין היתר פועל לגיוסם באמצעות תעמולה המופצת בהר הבית וברשתות החברתיות, במטרה לקדם פעילות טרור בישראל.

עם תום החקירה, בגין מעשיהם האמורים, יוגש היום (שני) כנגד השלושה כתב אישום חמור בפני בית המשפט המחוזי בנצרת. בנוסף תוגש בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.



0 תגובות